lördag 28 februari 2009

Magsjuka och bröllopsmässa

Som sig bör så blir det nåt strul när vi ska göra nåt kul. Ossian vaknade tidigt och kräktes två gånger och sen vaknade Pasi och kände sig krasslig, så trist. Men vi tog oss till Örebro på bröllopsmässan i alla fall, Ossian fick i sig lite välling under dagen och var rätt glad ändå. Mässan var inte så inspiratorisk som jag hoppats men lite kul i alla fall.

Alma och morfar har haft en toppendag! Suttit i snödriva och druckit varm choklad, åkt gammaldags kälke och tittat på barnprogram!

Får se vilka som är sjuka imorgon när vi vaknar... Kramar!

3 kommentarer:

  1. Oj stackars er som har fått magsjuka.... Hoppas att alla andra klarar sig! KRAM

    SvaraRadera
  2. hej hade skrivit en lång kommentar men så lyckades jag först inte skicka den. så nu gör jag ett nytt försök, för ordet hej fick jag ju iväg nu.
    KUL att ni har startat en blogg så jag kan hänga med på era dagliga äventyr!!
    och nej ni har inte så tur när ni ska iväg på lite extra saker. men tur att ni kom iväg på mässan. annars har ni funderat på vad ni hade missat.
    och mysigt att Alma och morfar fick lite mystid. choklad i snödriva är ju en av dom mysigaste sakerna! ÅH minns du choklad och mackor i värme stugan vid lunedets slalom backe... det var tider det!
    kram

    SvaraRadera