lördag 24 oktober 2009

Utmanande utflykt!

Igår var det dags, då åkte burret av! Ganska stor skillnad tycker jag, känns bra! Nu kan det inte åka upp i e tofs varje morgon!
Idag var jag och barnen på utflykt till stora staden Stockholm för att umgås med Stoffe och gå på moderna museets Salvador Dalí-utställning. Vi åkte tåg in, och det var ett äventyr i sig när man är själv med barn och vagn... Utställningen var fascinerande och jag undrar vilka droger konstnären gick på när han arbetade!? Barnen gillade lekhörnan bäst!

Alma hittade kastanjeträdet utanför moderna och gjorde vackra höstbuketter!



Den långa dagen avslutades med ett dopp i det vita havet! Ikväll är Pasi och Stoffe på Muse-konsert och jag viker tvätt, vilken lördagsunderhållning! :)



1 kommentar:

  1. Jättefin i håret! Funderar på om jag ska klippa mig mer än vanligt på min tid den 18:e nov.... Ska ladda lite tror jag :)

    SvaraRadera