onsdag 4 mars 2009

Nattliga framsteg!

I morse kände jag mig som en väldigt lyckad mamma som har så duktiga barn! Alma sov hela natten utan att kissa i sängen, sover numera från 19.30-6.00/6.30! Så skönt om vi jämför med veckorna här innan då hon vaknade mella 4-5 varje morgon och var jättetrött hela dagarna. För er som inte hört det så fick hon tilbaka sin snuttefilt som hon slutade med för någon månads sen och nu sover hon som en prinsessa! Ossian sov också, för första gången, en hel natt! Inte ammat en enda gång, så skönt! Visserligen långt ifrån att jag ska känna mig utvilad men en bra natt, helt enkelt! Han är frisk igen, ingen lös mage idag och aptiten har sakta återvänt, gapade till och med stort när vi åt mammas goda kycklinggryta till middag! Nu hoppas vi på en lika god natt igen!
Kramar!

2 kommentarer:

  1. nu ska jag f;rs;ka skriva igen. jag gör nått fel, men vet inte vad...
    hur gick shoppingen på panduro?
    har du nån bra ide?
    hittade du boken jag önskade?
    kram

    SvaraRadera
  2. Härligt! Om det är såna framsteg ska man vara stolt som mamma. Jag lyckades åka på magsjuka i natt så här håller vi tummarna att det stannar med mig så inte fler får det. Kram

    SvaraRadera