tisdag 31 mars 2009

Äntligen lite vårvärme!

TACK för en härlig present, jag blev sååå glad när jag hämtade posten imorse! Står ingen avsändare, men jag har allt mina misstankar... :)





Det är i det här området som man ser i bakgrunden som vi är så sugna på att hitta ett hus, Alsike i Knivsta, inte långt härifrån. Alla hus är nybyggda och det finns mark att köpa och bygga eget på, jättefint! Vi skulle ha titta på ett hus som är färdigt och till salu men missade helt att vi skulle ställa om klockan till sommartid så vi missade visningstiden... Ska få kika på det på onsdag istället.
Igår lekte vi med Magdalena och Melisa och lilla Milla i stort sett hela dagen, de åt lunch och lekte här. Sen på em åkte vi till dem och lekte och åt middag, jättemysigt. Pasi är på "kurs" med jobbet och har haft lyxen att sova på Skokloster Slott, äta middag och sova ostört! Jag hade gärna följt med, :) Vi har inte sovit ostört inatt, min lilla prinsessa ramlade ur sängen... Det har aldrig hänt förut så nu har jag ju, tyvärr, slutat lägga den stora kudden nedanför sängen. Igår möblerade vi dessutom om litegrann i hennes rum och Alma bestämde att docksängen skulle stå precis brevid hennes säng. Jag tänkte ju inte tillräckligt... Så inatt ramlade hon ner, slog ögonvrån i docksängen och blev såklart jätteledsen. Det verkar ha gått bra med ögat, bara rött och lite svullet i köttet precis i ögonvrån och eftersom hon inte verkar besvärad tror jag inte det är någon fara.
Idag är det jättefint väder här och solen värmer faktiskt! Så härligt!
Många kramar!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar