fredag 13 mars 2009

Tittut!


Ossian leker tittut bakom gardinerna! Flera gånger gömde han sig bakom och kom fram, Alma tjöt av skratt och mamma och pappa skrattade också så det var jättekul, tyckte han! Han börjar få upp ordentlig fart i gåstolen så vi får akta fötterna! Han kommer ju åt helt andra saker i den också, saker på bordet och in fönstren så vi har fått ta undan ljusstakar och tunga saker.
Idag ska Alma på gymnastik och sen ska vi på kalas, Jesper fyller 4 år! Man fick gärna klä ut sig till kalaset så vi får väl se om "fröken Bestämd" kan tänka sig det.
Retligt att barnen vaknar 5 när jag ska gå upp med dem men sover till 6.30 när det är Pasis tur, varför?
Nej, Cissa, Ossian ammar ingenting längre. Jag tycker det är så skönt och Ossian älskar sin välling! Jag är inte alls lika hungrig längre så nu är det lättare att ha karaktär och "hålla igen lite"...

1 kommentar:

  1. hej
    måste bara skriva att jag är så glad att du har börjar blogga, så jag kan hänga med på vad ni gör!!
    så söt han är, Mr O. och stor han blivit!!
    nu ska jag gå hem och ha en mysig söndag kväll, låter mer avancerat än det är, hihi.
    blir nog pasta med blåmöggelost och en film inköpt i thailand. och sen tidigt i säng, för imorgon är det måndag, dvs lååång dag.
    ha det gott
    KRAM

    SvaraRadera